فروشگاه اینترنتی سام عرضه کننده اکسسوری و لوازم بهداشتی متناسب با سرویس بهداشتی و حمام، جهت آگاهی مشتریان نسبت به حقوق خود شرایط و مقرراتی را در خصوص ارسال و عودت سفارشات وضع نموده، که در ادامه به آن می پردازیم.

شرایط ارسال سفارشات در تهران

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، سفارش شما توسط پیک به آدرس قید شده در فاکتور ارسال می گردد. 

ارسال توسط پیک در روز های عادی و غیر تعطیل همان روز صورت خواهد گرفت.

اما در صورتی که تعداد سفارشات بالا باشد ارسال با تاخیر 24 تا 48 ساعت برای مشتریان محترم امکان پذیر خواهد بود.

خرید در روز های تعطیل نیز با تاخیر همراه می باشد و سام هیچ الزام و مسئولیتی برای ارسال در همان روز ندارد. اما در صورتی که واحد انبارداری سام تشخیص به ارسال دهد سفارشات در روز های تعطیل نیز میسر می گردد.

توجه داشته باشید که سام برای هماهنگی بیشتر با مشتریان قبل از ارسال محمول سفارش با مشتریان تمام خواهد گرفت.

در صورتی که سفارشات شما نیاز به نصب داشته باشد و شما در خواست نصاب متخصص کرده باشید، محموله سفارش شما به همراه نصاب به محل مورد نظر ارسال خواهد شد.

شرایط ارسال سفارشات غیر از تهران

کلیه سفارشاتی که از شهرهای دیگر بجز تهران ثبت شده باشد، بلافاصله پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه فاکتور توسط باربری های مطمئن یا تیپاکس ارسال خواهد شد.

بدهی است بدلیل متقیر بودن سایز و ابعاد سفارشات بنا به تشخیص واحد انبار داری سام، ارسال توسط باربری یا تیپاکس مشخص می شود.

شماره پیگیری یا بیجک باربری نیز پس از ارسال در اختیار مشتری محترم قرار خواهد گرفت.

مسئولیت تاخیر در ارسال برعهده باربری می باشد و مشتری این موضوع را باید از باربری پیگیری نماید.

امکان تحویل سفارش از انبار سام برای مشتریان محیا است و مشتری باید پس از خرید و ثبت سفارش این موضوع را به واحد مشتریان سام برساند تا محموله سفارش، در پرسه ارسال قرار نگیرد.

کلیه هزینه های تیپاکس، باربری و انبارداری باربری ها بر عهده مشتری می باشد.

در صورتی که سفارش شما نیاز به نصاب داشته باشد می توانید با درخواست این موضوع از واحد مشتریان سام، و با پرداخت هزینه های ایاب ذهاب از این خدمت بهرمند شوید.